ГІССЗ прызначана для стварэння развітой інфармацыйна-аналітычнай інфраструктуры сістэмы сацыяльнай абароны на аснове адзінага інфармацыйнага рэсурсу галіны з прымяненнем сучасных інфармацыйных тэхналогій.
ГІССЗ WEB прызначана для аўтаматызацыі комплексу работ па напрамках: улік і аказанне паслуг па сацыяльным абслугоўванні грамадзян, выдзяленне і выплата матэрыяльнай дапамогі са сродкаў ФСАН, улік і размеркаванне месцаў у дамах-інтэрнатах, прызначэнне дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей і дапамог па догляду , забеспячэнне тэхнічнымі сродкамі сацыяльнай рэабілітацыі, улік недзеяздольных і абмежавана дзеяздольных асоб.
ДІССА забяспечвае аўтаматызацыю функцый органаў па працы, занятасці і сацыяльнай абароне на раённым, абласным і рэспубліканскім узроўнях.
Інфармацыйны партал дзяржаўнай службы занятасці прызначаны для пераводу паслуг, якія прадстаўляюцца насельніцтву і наймальнікам органамі дзяржаўнай службай занятасці Рэспублікі Беларусь у электронным выглядзе. Дазваляе забяспечваць вырашэнне комплексу задач па павышэнні эфектыўнасці кіравання працоўнымі рэсурсамі на аснове інфармацыйна-тэхналагічнай падтрымкі задач маніторынгу і прагназавання паказчыкаў рынку працы: дасягнуць і падтрымліваць устойлівую раўнавагу попыту і прапановы рабочай сілы на рынку працы, забяспечыць высокі ўзровень занятасці і пераразмеркаваць рэсурсы ў адпаведнасці з задачамі. інавацыйнага развіцця эканомікі, прапрацаваць розныя сцэнары і спосабы дасягнення планаў сацыяльна-эканамічнага развіцця.
Распрацаваны ў рамках рэалізацыі Дзяржаўнай праграмы «Рынак працы і садзейнічанне занятасці» на 2021 – 2025 гады (Мерапрыемства 6 «Забеспячэнне ўстойлівага функцыянавання і развіцця інфармацыйнай інфраструктуры ў мэтах аўтаматызацыі працы ў сферы занятасці насельніцтва на раённым, абласным і рэспубліканскім узроўнях»)
Прызначана для павышэння якасці інфармацыйных і адміністрацыйна-кіраўнічых працэсаў, неабходных для рэалізацыі Дэкрэта нумар 3.
Распрацавана ў рамках рэалізацыі Дзяржаўнай праграмы «Рынак працы і садзейнічанне занятасці» на 2021 – 2025 гады (Мерапрыемства 8 «Суправаджэнне базы даных працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы»)
Суправаджэнне (тэхнічная падтрымка) праграмна-тэхнічных сродкаў, праграмных комплексаў, аўтаматызаваных сістэм і рэсурсаў цэнтральнага апарата, праграмна-тэхнічных сродкаў інфраструктуры карпаратыўнай сеткі і электроннай пошты
Забеспячэнне ўстойлівага функцыянавання размеркаванай ІТ-інфраструктуры тэрытарыяльна-размеркаванай карпаратыўнай вылічальнай сеткі ажыццяўляецца ў мэтах забеспячэння адмоваўстойлівасці абароны сеткавага трафіку і бесперабойнага функцыянавання эксплуатуемых у органах па працы, занятасці і сацыяльнай абароне праграмна-апаратных сродкаў крыптаграфічнай абароны сеткі.
Лічбавая платформа прызначана для стварэння цэнтралізаванай прасторы дзяржаўных інфармацыйных сістэм і рэсурсаў Міністэрства працы і сацабароны ў сетцы Інтэрнет.
<Р>Распрацавана ў рамках Пастановы Савета Міністраў ад 15.12.2022 № 868 «Аб вызначэнні памеру заработнай платы для прызначэння (пераразліку) пенсіі за выслугу гадоў»Стварэнне адзінага банка даных па выніках атэстацыі працоўных месцаў па ўмовах працы, аўтаматызацыі працоўных месцаў дзяржаўных экспертаў па ўмовах працы (далей – дзяржэкспертаў) і арганізацыі доступу да яго органаў дзяржаўнага кіравання па ўзгодненым пратаколе ў рамках іх кампетэнцыі.
Распрацавана ў рамках Дзяржаўнай праграмы «Рынак працы і садзейнічанне занятасці» на 2021 – 2025 гады (Мерапрыемства 26 «Ажыццяўленне маніторынгу ўмоў працы ў арганізацыях з дапамогай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы «Маніторынг умоў працы на вытворчасці»)
Сістэма прызначана для аўтаматызацыі, комплекснага аналізу і інфарматызацыі дзейнасці дзяржаўных органаў і іншых арганізацый, якія аказваюць паслугі насельніцтву, па стварэнні даступнага асяроддзя для людзей з абмежаванымі магчымасцямі.
Распрацавана ў рамках Дзяржаўнай праграмы «Сацыяльная абарона» на 2021 – 2025 гады (Мерапрыемства 39 «Стварэнне і суправаджэнне аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы па ўліку даступнасці аб’ектаў сацыяльнай інфраструктуры»)
Прызначана для аўтаматызацыі і інфарматызацыі дзейнасці органаў дзяржаўнага кіравання, устаноў і арганізацый пры рабоце з інвалідамі, у тым ліку апрацоўкі і захоўвання інфармацыі, распаўсюджванне і (або) прадастаўленне якой абмежавана, не аднесенай да дзяржаўных сакрэтаў. Апрацоўка, назапашванне, захоўванне, актуалізацыя, пошук, прадастаўленне і абарона змешчаных звестак аб інвалідах і прадастаўленне ім сацыяльнай падтрымкі і рэабілітацыі.
Распрацавана ў рамках Пастановы Савета Міністраў ад 25.10.2022 № 727 (на падставе Закона Рэспублікі Беларусь ад 30.06.2022 N 183-З «Аб правах інвалідаў і іх сацыяльнай інтэграцыі») «Аб аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме сацыяльнай падтрымкі і рэабілітацыі»
Створаны ў мэтах атрымання карыстальнікамі інфармацыі, якая датычыцца дзейнасці органаў і арганізацый сацыяльна-працоўнай сферы, а таксама электронных сэрвісаў, якія імі прадстаўляюцца, праз адзіны пункт доступу ў сетцы Інтэрнэт. Праз Інтэрнэт-партал сацыяльнай абароны карыстальнікам прадастаўляецца: інфармацыя па прававых і арганізацыйных пытаннях дзейнасці органаў і арганізацый сацыяльна-працоўнай сферы; інфармацыя па паслугах, у тым ліку адміністрацыйным працэдурам, якія аказваюцца (выкананым) органамі сацыяльна-працоўнай сферы; даведачная інфармацыя па пытаннях сацыяльна-працоўнай сферы, у тым ліку з улікам тэрытарыяльнай прыналежнасці карыстальніка, яго сацыяльнага статусу і жыццёвай сітуацыі; кантактная інфармацыя органаў і арганізацый сацыяльна-працоўнай сферы; электронны сэрвіс, які дазваляе карыстальнікам арганізаваць узаемадзеянне з органамі сацыяльна-працоўнай сферы ў электронным выглядзе, у тым ліку: запіс на прыём у канкрэтны орган або арганізацыю сацыяльна-працоўнай сферы; выкананне ўмоўнага разліку памеру пенсіі на падставе ўведзеных параметраў.
АРI для ўзаемадзеяння з інфармацыйным парталам дзяржаўнай службы занятасці.