З 02.01.2023 на падставе артыкула 25 ЗАКОНА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 18 ліпеня 2011 г. N 300-З «АБ ЗВАРОТАХ ГРАМАДЗЯН І ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ» (рэд. ад2.22.2. дапаўненнямі, якія ўступаюць у сілу з 02.01.2023) электронныя звароты будуць падавацца пры дапамозе дзяржаўнай адзінай рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (обращения.бел).

Доступ да гэтай сістэмы будзе ажыццяўляцца бясплатна.

З правіламі падачы электронных зваротаў з дапамогай сістэмы можна азнаёміцца ​​тут:
(https://xn--80abnmycp7evc.xn--90ais/ help)

Звароты грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб згодна з патрабаваннямі Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007г. № 498 «Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» першапачаткова падлягаюць разгляду ў мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні.

Патрабаванні, што прад’яўляюцца да электронных зваротаў

Устаноўленыя формы падачы электронных зваротаў: