Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» устанаўлівае парадак падачы ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (паведамленняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).
Доступ да гэтай сістэмы будзе ажыццяўляцца бясплатна.
З правіламі падачы электронных зваротаў з дапамогай сістэмы можна азнаёміцца тут:
(https://xn--80abnmycp7evc.xn--90ais/ help)
Звароты грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб згодна з патрабаваннямі Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007г. № 498 «Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» першапачаткова падлягаюць разгляду ў мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні.
Патрабаванні, што прад’яўляюцца да электронных зваротаў