6 мая 2024 в 11:06 | Навіны
Удасканальваецца і работа самога ЦІТ. У цяперашні час аддзел тэхнічнага суправаджэння тэсціруе на базе прадпрыемства IP-тэлефанію, тым самым адкрываючы новыя гарызонты ў галіне сучасных камунікацый. Работнікі аддзела асвоілі ўнікальныя метады і інструменты для праверкі і аптымізацыі якасці IP-тэлефаніі на прадпрыемстве. Гэтыя новыя тэхналогіі дазваляюць правесці поўнае і ўсёабдымнае тэсціраванне, гарантуючы надзейнасць і стабільнасць злучэння.
Інавацыйныя метады тэсціравання дазваляюць:
- выяўляць і ўстараняць праблемы, злучаныя з якасцю гуку, затрымкамі і стратамі пакетаў дадзеных. Гэта значыць, што размовы па IP-тэлефаніі будуць яснымі, выразнымі і без перашкод.
- аптымізаваць прапускную здольнасць лакальна-вылічальнай сеткі ЦІТ, забяспечваючы бесперабойную перадачу дадзеных і мінімізуючы затрымкі.
У рамках работ па падключэнні IP-тэлефаніі ў ЦІТ:
- устаноўлены і падключаны да сеткі Інтэрнэт IP-тэлефонныя апараты і праграмнае забеспячэнне на камп’ютары (рабочыя станцыі) супрацоўнікаў;
- апараты настроены на працу з абраным правайдэрам IP-тэлефаніі (Белтэлекам) і зарэгістраваны ў сістэме IP-тэлефаніі, прадстаўленай ім;
- падлучэнне IP-тэлефаніі ўзгоднена з Міністэрствам сувязі.
Цяпер праводзіцца тэсціраванне тэхналогіі перадачы голасу Sip-транк.
Засваенне тэхналогій тэсціравання і аптымізацыі ў далейшым адчыніць дзверы для больш эфектыўнага выкарыстання IP-тэлефаніі ва ўсіх сферах жыцця прадпрыемства.
IP-тэлефанія нашага прадпрыемства мае шэраг пераваг, якія робяць яе прывабнай для многіх карыстальнікаў. Вось толькі некаторыя з іх:
1. Эканомія грошай: IP-тэлефанія больш эканамічная ў параўнанні з традыцыйнымі тэлефоннымі сістэмамі. Яна дазваляе зменшыць выдаткі на доўгатэрміновыя званкі, а таксама на абслугоўванне і абнаўленне абсталявання.
2. Гнуткасць і мабільнасць: IP-тэлефанія дазваляе карыстальнікам быць гнуткімі і мабільнымі. Яны могуць выкарыстоўваць свой IP-тэлефон у любым месцы, дзе ёсць доступ да інтэрнэту, і атрымліваць выходныя званкі на свае мабільныя прылады ці кампутары.
3. Выгода і функцыянальнасць: IP-тэлефанія прапануе шырокі спектр функцый, якія не даступныя ў традыцыйных тэлефонных сістэмах. Гэта можа ўключаць у сябе галасавую пошту, пераадрасаванне званкоў, канферэнц-сувязь, відэазванкі і многае іншае.
4. Інтэграцыя з іншымі сістэмамі: IP-тэлефанія можа быць лёгка інтэграваная з іншымі сістэмамі, такімі як кампутарныя сеткі, электронная пошта і праграмнае забеспячэнне для кіравання кліентамі (CRM). Гэта дазваляе карыстальнікам эфектыўна кіраваць сваімі камунікацыямі і павялічвае прадукцыйнасць.
5. Інтэграцыя з іншымі паслугамі: IP-тэлефанія можа быць інтэграваная з іншымі паслугамі, такімі як відэаканферэнцыі, хмарныя сховішчы дадзеных і шматлікае іншае. Гэта дазваляе карыстальнікам атрымліваць усе неабходныя камунікацыйныя паслугі ў адной сістэме.
6. Лёгкасць усталёўкі і абслугоўвання: IP-тэлефанія звычайна патрабуе менш абсталяванні і інфраструктуры, чым традыцыйныя тэлефонныя сістэмы. Яна таксама забяспечвае простую ўстаноўку і абслугоўванне, што робіць яе прывабнай для малых і сярэдніх прадпрыемстваў.
7. Маштабаванасць: IP-тэлефанія лёгка маштабуецца ў залежнасці ад патрэб карыстальніка. Яна можа быць пашырана для ўключэння новых карыстальнікаў і дадатковых функцый без неабходнасці значных змен у інфраструктуры.
8. Высокая якасць сувязі: Сучасныя IP-тэлефонныя сістэмы забяспечваюць высокую якасць гуку і стабільную сувязь. Тэхналогіі сціску і перадачы даных дазваляюць дасягнуць дакладнага і надзейнага гуку.
9. Кіраванне і аналітыка: IP-тэлефанія дае прылады для кіравання і аналітыкі званкоў. Гэта дазваляе прадпрыемству адсочваць і аналізаваць дадзеныя аб званках, што можа быць карысна для паляпшэння абслугоўвання кліентаў і аптымізацыі бізнес-працэсаў.